Idag är en ny dag

Måndag idag. Jag är på VFU:n. Hoppas att jag har kul :) När jag skriver det här är det nämligen söndagkväll och det jag skriver tänker jag tidsinställa till måndagen.

Efter VFU:n idag blir det träning som vanligt. Jag har inte ont i halsen längre och känner mig rätt så frisk, bortsett från näsan som rinner (men det gör den ju alltid på vintern...). Ska bli skönt att träna! Kickboxning är verkligen superkul träning, och himla bra också! Vi har sett på några fightingfilmer i helgen, med Tony Jaa som huvudroll. Han är extremt duktig! Dock är hans stil inte kickboxning, utan thai. Men herregud, sikken talang! Jag är verkligen impad (och avundsjuk)! Tror att filmerna (som han har producerat) heter Ong Bak. Jaja, iallafall. Himla bra filmer! Jag är inte så värst mycket för fightingfilmer, men dessa är att rekommendera! :)

Nu ska jag gå och lära barnen något vettigt :) Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0