Hemma från kalas

NU är vi hemma igen. Jag körde oss tryggt och säkert tillbaka :) Det bjöds på väldigt god och fräsch buffét och som avslutning en mycket delikat tårta :) Mellan tårtan och Solsidan lekte jag kurragömma med de tre små flickorna :) Jag gillade aldrig kurragömma när jag var yngre, hade faktiskt rent av skräck för det tror jag. Speciellt pantgömme. Tänk att alltid få vara den som ska leta och panta... Om man aldrig lyckas hitta någon. Och aldrig lyckas hinna panta någon! Jag tror jag var rätt så dålig på det i mina yngre dar... Men jag gillade ju aldrig kurragömma heller. Kanske var det hela konceptet jag inte gillade. Att gömma sig och sedan bli hittad. Tänk så blev man aldrig hittad? Läskigt! Men iallafall. Idag var jag inte så rädd. Det gick faktiskt rätt bra, men jag var rätt kass på att gömma mig... Kanske är det lättare om man är cirka en meter lång? :)

Solsidan var bra ikväll som vanligt :) Typiskt tjejer sådär, snacka massa skit! Vi borde stötta varandra istället och ge varandra komplimanger. Mycket trevligare tycker jag (och säkert många med mig).

Imorgon är det måndag och med det även VFU. Hoppas att jag ser lilla söta underbara W imorgon!!! :) Hade ju varit jättemysigt! :) :) Var evigheter sedan jag såg henne och kramade henne och lekte med henne och busade med henne. Jag saknar henne!! Men sjukdomar har överlappat varandra och tiden finns inte alltid till... Ändring på detta!

Nu blir det snart sängen för min del. Upp tidigt imorgon. Ingen sovmorgon längre.... Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0