Härligt!!!

Jag unnade mig ett tufft träningspass samt en låång promenad hem efteråt nu ikväll. Firade att jag är godkänd kan man kanske säga :)

Härligt pass idag tycker jag! Helt slut efteråt! Sen hade jag sällskap en bit med en tjej i gruppen och då fick jag upp promenadlusten och beslutade mig för att vandra hela vägen hem :) Svettigt, raskt, lite löpning då och då, härligt, underbart och välbehövligt! Nu är jag hemma i värmen igen. Har duschat och gjort mig någorlunda fräsch och ska snart koka en kopp te och kanske göra en omelett. Eller så tar jag en macka. Jag får se... Jag ska iallafall njuta av kvällen. Kanske med en film? :)

Ta hand om er. Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0