Härlig morgon

Idag är det tisdag och det är morgon. Jag ska strax bege mig mot vagnen som tar mig till min kära VFU:plats. Jag jobbar tidigt pass idag, alltså från 6.30/7.00-14.00. Skönt att sluta tidigt tycker jag. Efter jobbet har jag lite ärenden att fixa så det ska bli skönt att få dessa avklarade. Ikväll måste jag förbereda mina cupcakes ju :) Ska ju bjuda personalen på mina allra första cupcakes imorgon - spännande! Hoppas att frostingen (glasyren) blir bra (och god!).

Idag är det kvinnodagen och Fettisdagen - på samma gång! :) Ska ni äta någon/några semlor tro? :) Jag tror att det kommer bjudas på en semla på VFU:n... Tyckte jag hörde något om det igår nämligen....

Nu får ni ha en underbar tisdag alla läsare! Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0