Godmorgon på er!

Idag är det måndag och här sitter jag framför datorn och vill inte riktigt komma igång med tentaskrivandet. Orkar verkligen inte! Jag har idag, imorgon, onsdag och på torsdag fram till klockan 15.00 på mig. Borde hinna, eller hur? Jag har redan skrivit 2 och en halv sida av totalt 6. Rapporten ska vara på 6-8 sidor och jag antar att min kommer bli kanske 7 sidor. Sådär lagom tryggt i mitten :)
Jag ska strax sätta igång - jag lovar!

Idag ska jag även hinna med att lämna in ansökningen till HSB om att jag vill fortsätta hyra ut i andrahand. Ska kila förbi där runt lunchtid tänkte jag! Får jag en promenad också :)

Ikväll blir det träning som vanligt :) Har ju inte varit på kickboxningen på en vecka då jag varit förkyld, så nu ska det bli skönt att komma igång igen! Efter det blir det mat och så tentaskrivning igen...

I fredags hade Micael och jag en mysig kväll här hemma. Åt god mat och såg på film. På lördagen jobbade jag och Micael åkte till Stockholm. Efter jobbet åkte jag hem en kortis för att därefter åka till mamma och pappa för att spendera lördagskvällen och natten där :) Vi åt väldigt delikat mat - tartelette till förrätt, krabbfylld piggvar med potatis till varmrätt och choklad fondue till dessert :) :) MMMMMMMM!!! Gott! Vi såg på melodifestivalen på kvällen och jag tycker nog att Erik är en värdig vinnare! Har inte sett de andra gångerna, men det räckte gott och väl med finalen för min del :) Rätt bra låtar tycker jag allt :)
En mysig lördag blev det :)
På söndagen var det återigen dags för jobb. Efter jobbet åkte jag hem och skrev på min tenta. På kvällen kom Micael hem igen - mycket senare än förväntat eftersom tåget blev försenat... Men det var mysigt att se honom igen! :)

Ta hand om er nu. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0