Godkväll

Nu är jag hemma igen efter en väldigt mysig stund hemma hos kära syster :) M och W hämtade upp mig efter VFU:n idag och då bestämde jag mig för att skippa träningen idag.. och istället åka hem till dem och mysa med lilla söta underbara W :) Så väl hemma i huset var M tvungen att sticka iväg och jobba, och W och jag hade en mysig liten plätt-stund :) Därefter lekte och myste vi! :) Som jag har saknat denna lilla goa underbara tjej!!! Var alldeles fööör längesen vi sågs!
Efter en stund kom min kära syster hem samt en kompis till oss. Då åt vi god mat och lekte med W ännu mer :) MYSIGT!!!! Efter en stund igen var det välling och läggdags för sötnosen. Och när tystnaden sänkt sig över oss lagade vi lite mat till morgondagen. Sen hämtade Micael upp mig och nu är jag hemma :)

VFU:n idag gick bra, väldigt bra. Fick flera komplimanger och allt flöt på riktigt bra. Jag höll i några roliga lekar vilket var uppskattat bland barnen :)
Nu är det bara imorgon och på onsdag kvar. Därefter väntar en seeeeg rapporttext på mig... :(

NU blir det snart läggdags. Godnatt och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0