Godkväll

Tisdag idag och nu ikväll tvättar vi. MASSA tvätt hade vi så det var skönt att få bort smutshögen! Men nog pratat om tvätt :)

Jag är med i en Buzzadorkampanj som jag ska berätta lite om tänkte jag :) Klicka här för att komma till Buzzador's hemsida.
Kampanjen jag är med i är från Lovefilm och hittills är jag väldigt nöjd. Jag registrerade mig på hemsidan och därefter skapade jag en filmlista som det heter. I filmlistan lägger man de filmer som man skulle vilja se. Därefter skickar Lovefilm hem två filmer till en varje gång, som man sedan får titta på, och sedan skicka tillbaka helt portofritt. Jag som Buzzador får prova ett erbjudande som gäller för fyra filmer. Jag fick, för någon timma sedan, ett mail där det stod att de idag hade skickat två filmer från min filmlista hem till mig. Antar att filmerna är här imorgon eller på torsdag redan så det ska bli kul :) Väldigt enkel tjänst och supertrevlig ju! Iallafall hittills, jag vet ju inte hur det funkar längre än såhär. Men jag lovar att hålla er uppdaterade :)

Som Buzzador får man prova på olika slags roliga och trevliga erbjudanden :) Kika in där tycker jag allt :)

På tal om film så ska jag nog se en film nu. Vår DVD-spelare strular så jag får se via datorn, som vi kopplat till teven. Vi och vi. Micael har gjort det :) Jag njuter mest av filmtittandet :)

Ha en härlig kväll nu alla läsare :) Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0