Det går riktigt trögt

Håhåjaja. Denna tenta var allt annat än rolig att skriva. Har snart skrivit 6 sidor och den ska vara på 6-8 sidor. Men det jag har skrivit måste jag ju granska och läsa igenom mycketmycketmycket mer än jag gjort. Måste nog ändra ganska mycket... :(
Något som också stör mig är att word inte är på min sida! Det krånglar alltid när jag ska göra innehållsförteckningar och rubriker och lägga in bilder och ALLT. Sånt gör mig galen! Tar sån tid ju! Men det orkar jag inte ikväll eftersom jag faktiskt inte lyckas få det rätt. Därför ska jag be Micael titta på det imorgon när vi kommer hem från träningen :) Jag vet att han fixar det utan problem.... VARFÖR KAN INTE JAG OCKSÅ????

Gud, jag är helt instängd här hemma. Bara skriver och skriver. Har ju nästan växt fast i min stol... DÅ är det illa. RIKTIGT illa. MEN - hör och häpna! Jag var ute på en liten promenix förut, tidigare idag när solen sken så härligt. Då träffade jag lite folk i rörelse och det var skönt att komma ut ur fängelset framför datorn....

Nu ska jag göra lite mat. Kanske ta en paus? Eller fortsätta skriva...? Har imorgon och halva torsdag på mig också. Jag hinner! Frågan är hur bra den är...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0