Det är det lilla som gör det


En helt vanlig dag, gjorde detta hjärta på hallgolvet mig underbart glad.

Det är de små grejerna som gör det. Små lappmeddelanden där det står "puss". Eller "jag älskar dig". Eller bara ett enkelt "godmorgon sötnos". Eller just sådana här överraskningskärleksförklaringar som hjärtat ovan. Det är dessa små ting vi ska fånga. Och minnas. Eller vad skriver jag? SMÅ ting? Jag menar ju OBESKRIVLIGT stora ting. För även om de kan tyckas vara små, är de såå mycket mer. Betyder så mycket mer. Känns så mycket mer. Är helt enkelt såå mycket större än bara en lapp. Än massa pennor på golvet.

Ta hand om er denna söndag!


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! :)

Vill du vinna ett valfritt smycke från Esperansa?

Du behöver bara skriva vilket smycke du vill vinna. Tävlingen avslutas ikväll! :)

http://adaras.se/2011/february/utkast-feb-22-2011.html#comment



Annars har jag fem andra tävlingar på bloggen, hoppas någon passar dig!



Om du inte vill ha reklam ber jag om ursäkt, och hoppas du kan bortse från denna kommentar.



Kram <3

2011-03-06 @ 18:07:48
URL: http://adaras.se
Postat av: Mamma

Så sött o så rart,ni är så söta o så snälla mot varandra fortsätt med det,gillar det.kram från mamma.

2011-03-06 @ 18:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0