Bra filmkväll

I skolan idag var vi väldigt produktiva och fick klart uppgiften till Tema 1 på bara tre timmar. På fredag ska vi spela upp en gestaltning samt även ha ett litteraturseminarium kring den text vi läst och bearbetat.
Min lunchlåda idag var väldigt god (som jag ju redan visste...:)) och chokladpralinerna var uppskattade av alla i gruppen - bra bra :) Gott gott :)

Föreläsningen på eftermiddagen var något seg och rörig, men helt okej. Jag gick dock lite tidigare för att hinna till träningen. Föreläsningen skulle sluta 16.30 och jag gick väl runt 16.05. Missade inte så mycket alltså.

Träningen ikväll gick bra! Superbra tränare som har vunnit flera titlar inom kickboxning - kul :)

Nu har vi sett på filmen Slumdog Milionaire som jag fick hem på posten igår från Lovefilm. Åhh, så himla bra den filmen är! Så himla ledsam, men ändå fin.

Nu ska vi se Kniven mot strupen. Ta hand om er, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0