Ändrade planer

Det blev ingen afrodans idag... Ingen träning alls faktiskt. Jag hade så trevligt på stan så det kändes som att ett träningspass skulle förstöra....
Jag mötte upp en kär vän på stan och vi lunchade på condeco efter ett långt sökande efter det perfekta lunchstället. Vi åt kyckling och pasta i basilikasås. Helt okej gott :) Därefter njöt vi av varsin chai latte på Espresso House :) Den satt fiiint :)
Däremellan hann jag faktiskt köpa ett par skor!!! Jag brukar aldrig köpa skor, med tanke på mina tår som har bråkat med mig sedan jag vet inte hur länge. Men nu när de inte gör ont längre tänkte jag unna mig ett par fina tygskor! :) Och tygskor blev det minsann :) Ett par svarta som är hur sköna som helst! :) :) Jag är suuupernöjd! Funderar på att inviga dem redan imorgon till skolan och den nya kursen :)

Vi vandrade runt på stan och i affärer och hade väldigt väldigt trevligt! :) Skönt väder idag med solsken :)

Nu sitter jag här i soffan med datorn i knät. Tänkte se den andra filmen från lovefilm ikväll, men vår DVD-spelare hade ingen lust att samarbeta med mig så det blev ingen.... :( Tror den är trasig... DVD-spelaren alltså. Tråkigt!

Snart är torsdagen till ända och det är väl läggdags snart. Hoppas ni har en trevlig kväll alla läsare! :) Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Var supertrevligt! :) Tack för en jättemysig dag! Har nu uppdaterat mig när det gäller din blogg..kul med så många inlägg..:D Skriv på!! :) Kraaam!

2011-03-25 @ 18:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0