Room Service :)



Vi unnade oss lyxig room service på det sista hotellet i Bangkok. Vår sista kväll där (för i år alltså...) ville vi unna oss något alldeles extra och beställde därför upp mat till rummet. Och inte vilken mat som helst! Micael tog en god förrätt med parmaskinka och melon. Till varmrätt tog jag kyckling med massa goda tillbehör och Micael tog hummer! :) Och till dessert valde vi tre olika saker: chokladmousse, cheesecake (väldigt väldigt god då jag vanligtvis inte gillar cheesecake så värst mycket) och en Thailändsk dessert gjord i en kokosnöt med pumpapuré och annat intressant. Jag kan säga såhär: vi var rätt så mätta när maten var uppäten :) Sanningen är den att jag faktiskt inte orkade äta upp all dessert... Det har nog aldrig tidigare hänt!







MUUUUUMS var det :)

Idag har jag jobbat. Efter det åkte jag och hämtade upp Micael här hemma så att vi tillsammans sedan tog oss till syster med familj :) Där busade vi med lillstrumpan, hade mysigt i solen, gungade, badade och så vidare. Med andra ord en jättemysig onsdagskväll! :)

Imorgon är jag ledig eftersom jag ska till läkaren och ta bort några födelsemärken. Hoppas det går bra och smärtfritt.

Nu åker mina ögon igen...dags att sova...Godnatt till er alla kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0