Jag är tillbaks!

Ni kan sluta oroa er - jag lever :) Har bara inte haft tid att uppdatera bloggen.

Vi kom hem från vår underbara resa onsdagen innan midsommar och efter det har jag jobbat nästan varje dag. Jag var ledig fredag, lördag och söndag då vi firade midsommar på landet, men utöver det har jag jobbat, jobbat och jobbat. Varje dag. Det känns nu att jag inte varit ledig på tio dagar. Imorgon blir det åter jobb för att sedan vara ledig på torsdag då jag ska till läkaren. Sedan mer jobb på fredagen :) Man kan ju säga att jag har haft min semester för i år så nu blir det till att spara ihop pengar till nästa resa :) Troligen blir det Japan... :) :)

MEN - jag måste ju visa er några bilder från THAILAND! Sikket underbart land! Jag längtar tillbaka varje dag må ni tro och vissa dagar känns det riktigt tungt att vara tillbaka i Sverige med alla måsten och vardagens alla bestyr. Tiden går verkligen på tok för fort när man är borta.


Utsikt från vårt första hotell


Vy från Lumpini Park


Regnigt väder. Jag klädd i snygg poncho :)


EXTREMT mycket folk i publiken när vi var och såg på Thaiboxning.


Thaiboxning :)


Thai take-away :)


MYCKET delikat!


Glasspaus behövs när man går en heldag på zoo i värmen.


Fina cupcakes :) (Och gooooda).


Snyggt köpcenter :)

Dessa bilder får räcka för denna gång. Jag kan bara säga att Thailand är ett helt fantastiskt land och vi vill (och kommer) att åka dit många fler gånger. Folket var så vänligt och det var så fint. Trots att vi spenderade mest tid i Bangkok tröttnade vi inte ett dugg på den staden! Det fanns SÅ mycket att se, göra och uppleva så det räckte och blev över. Lite har vi faktiskt sparat till nästa gång vi kommer :)

Ikväll har vi ätit pastasallad och tagit en rask och härlig promenad. Ska hoppa in i duschen alldeles strax och sen krypa till kojs. Ska bli skönt att sova.

Ta hand om er mina kära läsare :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0