Fullt upp


God mat på restaurang Linnéa Art när vi firade Micaels födelsedag.


Fina muggar som vi fyndade i Smögen när vi var där i veckan för att fira Mattias som fyllde år.


Bild från vår lilla roadtrip igår. Vi åkte till Kungsbacka, Freeport och Mölnlycke (där vi åt god mat).


Här är jag utklädd till igelkotten Sigge på jobbet. Söt va? :)


Här är vår stjärnvinst från Liseberg från när vi var där senast. God! :)

Jag har ännu inte känt av sommarlovet direkt mycket, då jag jobbar mest hela tiden. Jobbar fem dagar, ledig en, jobbar tre dagar, ledig en och så vidare och så vidare. Inte mycket ledigt. Men det känns ändå helt okej. Jobbet är rätt kul och man tjänar ju en del pengar :) Alltid bra! :)

Juli månad har varit en månad fylld med kalas. Det är en massa personer som har fyllt år nämligen vilket ju är skoj :) På lördag är det dags för ännu ett :) Alla kalas resulterar dock i en tunn plånbok... :( Inte kul!

Idag efter jobbet var jag på stan med en kär vän och fikade lite. Därefter köpte jag en ny mascara och åkte hem. Väl hemma gick Micael och jag faktiskt ut och SPRANG! Hör och häpna... Vi sprang! I skogen. I EN timma! Såå himla härligt! Och svettigt! Underbart nu efteråt :) Ska försöka göra det till en vana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0