Äntligen :)

Dagen som jag längtat efter hela veckan är äntligen väldigt väldigt nära. Morgondagen. Denna ljuvliga morgondag. Dagen då jag är ledig. Ledig. Leeedig. Jag har längtat hela veckan. Jobbat sedan i onsdags och visst, det är bara fem dagar. Men ändå. Veckan har varit stressig, svettig och faktiskt väldigt jobbig på de flesta sätt och vis. Men imorgon är jag leeedig :) (Att jag jobbar på tisdag igen glömmer jag bort för en stund...).

Idag är det söndag. När jag kom hem från jobbet åt vi lite pastasallad som blev över sedan i fredags då min kära vän och hennes sambo var här. Det blev en trevlig fredagskväll :)
Idag har vi även äntligen smörjt in badrumsdörren så att den inte gnisslar längre :) Det är konstigt tyst kring den nu... :)
Därefter lade jag ut mååånga kursböcker till salu på blocket. Hoppas att några vill köpa från mig :)
Nu är jag rätt seg. Men tänkte skriva ett brev till en kompis. Iallafall börja på ett :)

Ha det gott mina fina läsare!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du skriver så bra! :) Alltid kul att läsa din blogg, njut nu ordentligt av din lediga dag! :) Stor kram på dig =)

2011-07-31 @ 19:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0