Rörigt rörigt

Hej på er.

Kul att ni tittade förbi denna söndag :) Redan söndag? Jodå..tiden går fort minsann.

Helgen har varit bra och lugn. I fredags blev det lite plugg och så kvällsmys i soffan med god mat och bra film och underbart sällskap. Bra fredag :)

Igår körde Micael och jag till Mölnlycke för att titta lite på området där och på alla nybyggda hus som finns där osv. Vi fastnade för två hus som fanns på hemnet.se och därför var vi ju tvungna att åka dit och kika på dessa :) Fast bara på utsidan dock... Fint var det iallafall :) Mysigt område där jag verkligen kan tänka mig att bo! Vi handlade sen på Coop och åkte hem och lagade mat: hamburgekött med god sallad till - GI-mat, god sådan :)

Idag är det söndag och en seg sådan. Jag hade velat träna men vet att jag inte kommer komma iväg... Istället sitter jag här och försöker plugga till min röriga kurs. jag vet knappt ens vad jag behöver plugga eller läsa eller skriva om... Helt och hållet RÖRIGT! Finns ingen information någonstans. Därför har jag gått och blivit extremt skoltrött. Orkar och vill ingenting. Orkar inte ens bry mig om att jag inte förstår vad som krävs av mig... Farligt...

Kram och hej, nu ska här putsas och tvättas fönster! Trist... men ett måste eftersom vi hade snöspray på dem..

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0