Ännu en söndag

Nu är det söndagkväll och snart snart snart är helgen slut. Det har varit en rolig och trevlig och lugn och bra helg på alla sätt och vis.
I fredags jobbade jag vilket var kul men väldigt stressigt! Efter det hade Micael och jag en lugn och skön och mysig fredagskväll hemma. Vi åt gott och myste framför teven. Det gillas mycket :)

Igår unnade vi oss sovmorgon för att därefter bege oss mot Coop för att handla mat inför kvällen. Mamma och pappa skulle komma hit på middag så därför var vi tvungna att inhandla en hel del mat.
På kvällens meny stod det: Sparrissoppa med vitlökskrutonger till förrätt. Kokt lax med rotsaker på en spenatsåsbädd till varmrätt. Desserten skulle ha varit Creme Brulé men dessvärre blev den misslyckad (till min stooora besvikelse). Därför fick det bli en god fruktblandning på jordgubbar, hallon, melon och kiwi istället :) Också mycket gott och uppskattat :) Och kändes väldigt somrigt! Det blev en trevlig och mysig lördagskväll!
 
Idag unnade vi oss återigen en lång sovmorgon :) Efter det vankades det goood frukost. Sedan begav vi oss mot Långedrag för att fira vår kusin som fyllde 5 år. Där bjöds det på korv, bröd och mos - gott! Och så väldigt god tårta (som Mattias gjort...). Väldigt lyckat kalas tycker jag att det blev!

Nu är vi hemma igen och här tar vi det bara lugnt. Skööönt! Jag borde kanske plugga lite... har en text att skriva tills på torsdag och boken måste läsas ut tills dess...

Imorgon börjar vi på KICKBOXNINGEN!!!!! :) Ska bli väääldigt spännande och jag tror det blir extremt tufft och jobbigt! Jag förberedde lite genom att gå på ett medel/stationspass i onsdags på Friskis! :) KUL!

Ha det så gott mina läsare. Njut av er söndagskväll! Snart kommer både Solsidan och TimeOut! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0