Ojdå

Ojdå, hoppsan...nu sitter jag här vid både blogg och Facebook istället för att skriva min text till litteraturseminariet imorgon.. Men men. Jag har kommit halvvägs på den och jag vill gärna bli klar innan klockan 16, för då åker jag till träningen :)

Känns så otroligt skönt och underbart och härligt att ÄNTLIGEN ha kommit igång med träningen på allvar!!! Måndag och onsdag är vikta för kickboxningen som bara är såå himla bra och kul! Superbra tränare och superbra träning! Jag har till och med införskaffat mig ett par handskar :) Mina alldeles egna :)



Kickboxningen varvar jag med Friskis då och då. Som idag till exempel :) Då blir det ett hederligt medelpass på Eriksberg. Det är också kul tycker jag :)

Jag försöker även äta GI-mat så ofta det går. Frukosten består bara av GI och där märker jag STOR skillnad på hur länge jag håller mig mätt, hur länge koncentrationen är uppe osv. GI-frukost passar mig utmärkt :) Jag äter numera till frukost: en tallrik naturell yoghurt med bär/frukt samt pumpakärnor och solrosfrön och till detta ett kokt ägg och en kopp té :)


Ser väl ganska gott ut va? :)

Nu framöver blir det en hel del kalas eftersom min pappa har fyllt år så vi ska fira honom på lördag, och därefter blir det ytterligare kalas varje helg då Micaels mamma, mormor och Bosse fyller år. Kalas kalas kalas. Får se hur det går med GI då :) Haha. Men kalas är ju alltid trevligt, så jag tycker det ska bli kul :)

Nu måste jag skriva klart min text. Det är svårt att få ner en hel bok (en tjock bok) till bara 500 ord. Ska man fokusera på början, mitten eller slutet liksom?

Ha det gott mina kära läsare. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0