Måndagstankar

För en stund sedan kom vi hem från träningen. Idag hade vi en ny tränare eftersom han vi haft nu i början åkte till Australien idag. På obestämd tid. Låter härligt. Men iallafall. Han den nya gillar jag tyvärr inte alls lika mycket. Han är lite skum. Men men, har bara gått en dag. Men jag säger som så, att han har en tuff uppgift i att mäta sig med den förre tränaren. De är väldigt olika och för mig passar den förste bättre. Men men. Skönt att träna iallafall :)

Jag tycker ni ska kika in på www.savesmart.se och kika på deras erbjudanden. Jag är med i Buzzador och har nu kikat runt på denna hemsida där det erbjuds bra priser på bra grejer. Resor, espressomaskin m.m m.m. Kika in där tycker jag :)

Nu ska jag fortsätta glo på teve. Annorlunda familjen är det nu, sen kommer Spårlöst (och garanterat mina tårar - gråter alltid till det programmet...).

Ta hand om er denna måndag. Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer

Hur mår du? :-)

2011-03-04 @ 10:06:12
URL: http://jennykarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0