Dålig lördag

Hej på er. Hoppas ni mår bra och har en bra lördag. Vår lördag här hemma har vart tidernas värsta. Imorse vaknade Micael och kände sig dålig och resten av dagen har bara blivit sämre. Han måste åkt på en släng magsjuka eller matförgiftning eller vinterkräksjuka. Ja, alla är de lika dumma och jobbiga och äckliga, han har legat i soffan hela dagen och nu ligger han i sängen och sover. Jag har varit uppassare samtidigt som jag försökt hålla mig på avstånd. Haha, svår uppgift det där. Vädrat, spritat händer, hållt andan, m.m är mitt jobb:) haha. Nu tycker jag synd om mig själv för att livet just nu känns extremt ensamt i soffan. Hoppas han mår bättre snart och hoppas att jag lyckas undvika att bli smittad. Imorgon ska jag jobba så inte käckt att bli sjuk! Det var även tänkt att vi skulle fira Micaels mamma imorgon som har fyllt år, men det blir väl inget av det :( tråkigt! Kalas är alltid kul! Just nu bloggar jag från mobilen samtidigt som jag ser en tråkig film på teve, you, me and dupree tror jag den heter. Eller mister dupree? Ingen aning... Den e sådär. Duger som sällskap denna tråkiga lördag iallafall. Hoppas ni har roligare än vad jag har det. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0