Tredje advent :)

Idag har jag jobbat. Klockan hann aldrig ringa vid 4.40, eftersom jag redan var vaken. Jag skyller på fullmånen som sken så starkt rakt på mig! Som en extremt stark lampa.

Det var en kaotisk dag på jobbet. Många gäster, inte rikigt lika mycket porslin och barnstolar. Tyvärr. Men men. Dagen gick fort och det var kul:)

Efter jobbet tog jag bilen till mormor där även mamma var. Lilla söta underbara W hade feber idag så de stannade hemma. Men jag, mamma och mormor hade trevligt och mysigt! :) Sen åkte mamma och jag till Bauhaus och köpte en julklapp till mormor:)

När jag kom hem gjorde vi iordning vårt pepparkakshus. Jag får visa er en bild sedan när det är helt klart. Det ska dit bomull och pynt och så också. Nu ser vi lite på teve och njuter av tredje advent.
Hoppas ni gör likadant:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0