Tre dagar kvar

Idag har jag varit på stan och inhandlat det sista inför jul. Där träffade jag även min fina vän och tillsammans köpte vi lunch och åkte hem till oss och åt den ihop med Micael som jobbar hemma i veckan. Micael åt sushi och vi körde på nudelwok. Gott!
Därefter slappade vi i soffan och såg på en film, för att sedan åka till hotellet och äta julbord ihop med all personal. Trevlig och gott! :)

När jag kom hem nu ikväll kokade jag tomtegröt eftersom lilla söta underbara W kommer till oss imorgon och stannar till fredag:) Myyysigt!!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du vann goodiebagen :) maila mig på [email protected]

2011-12-23 @ 02:00:03
URL: http://rebfre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0