Fyra dagar kvar

Idag är det den 20:e december. Fyra dagar kvar till julafton alltså. Galet vad fort tiden går!

Idag har jag varit på vårdcentralen, min förkylning går inte över och jag anser att den inte ens blir bättre. Har fortfarande hosta, halsont, nästäppa och lnt i huvudet. Läkaren sa att det var något med bihålorna som spökade så han skrev ut några tabletter som skulle "lätta trycket" lite. Ska hämta ut dem imorgon då apoteket hade stängt när jag kom ut från vårdcentralen. Hoppas att de hjälper!

Annars blir det mycket förberedelser inför jul såklart. Bakning och stök och sånt där.

Hoppas ni mår bra!


Kommentarer
Postat av: Angela

Väga ilus piparkoogimaja!

2011-12-21 @ 19:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0