11 12 13

11 12 13. Såhär ser datumet ut idag. Tycker det är lite speciellt faktiskt. Och inser att nästa gång det är "speciellt" blir 12 12 12. Efter det dröjer det en 100 hundra år tills nästa gång... Man borde verkligen gifta sig nästa år alltså, 12/12 - 2012. Men det lär inte hända. Inte för oss iallafall, men säkert för många andra :) Nu ska jag inte babbla mer om det. Men visst är det lite småroligt att det är just 11 12 13? :)

Idag är det Lucia. Och imorse kramade och pussade jag världens bästa lilla Lucia. Lilla söta underbara W sjöng så fint på förskolans Luciafirande imorse och vi allihop blev så otroligt stolta! "Vi" innebär såklart W:s mamma och pappa, och så hennes mormor och morfar, och så Micael och jag. Mys! Hon är så duktig så, vår lilla sötnos.
Imorgon ska jag umgås med henne hela eftermiddagen och kvällen! :) MYSIGT!

Efter Luciafirandet åkte jag hem och här har jag varit hela dagen. Jag har rensat garderoben, rensat bland papper, ringt några viktiga samtal, fixat iordning det sista med julkorten, provat vår nya skrivare som vi köpte förra veckan (den är SUPERBRA!!!!!), pluggat lite, druckit lite te och ätit några lussebullar.... kurerat mig helt enkelt. Jag är fortfarande förkyld, snuvig, halsont och lite hostig. Bra att ta det lite lugnt då om man kan.

Imorgon är det skola som gäller. På torsdag och fredag blir det förskolejobb. Kanske blir det jobb på söndag också, men på hotellet då. Annars har jag inte direkt några stora planer för veckan. Bli frisk. Fira min kära vän som fyller år. Mysa med nära och kära. En bra vecka helt enkelt.

Jag börjar bli klar inför julafton också. Min del av julklappshögen är fixad. Jag har köpt och fixat det jag ska och det känns skönt. Fattar inte att det är jul snart. Tiden går verkligen otroligt fort.

Glad, lycklig, rolig och härlig Lucia på er alla kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0