Skolstart

Idag började jag skolan igen efter sommaruppehållet. Det blev en dag fylld med information i massor som till slut gjorde så jag fick världens huvudvärk som fortfarande sitter i. Men kursen i sig verkar strukturerad och organiserad vilket jag tycker om. Den verkar tyvärr väldigt tråkig dock... Och tung. Men man får ta en dag i taget. Det här ska jag fixa!

Ikväll var det träning och det var superkul!!! Idag hade vi fyra stycken instruktörer - lyx! Det har verkligen blivit såå extremt mycket bättre den här terminen än vad det var förra. Nu är det ordning och reda och struktur och balans. Och bra och engagerade och motiverande och duktiga instruktörer. Och det är inte nya instruktörer varje gång utan numera vet vi vilka det blir till varje tillfälle. Det är bra! Skitbra! Det är såpass kul så vi faktiskt funderar på att börja i boxningen också. Den är på fredagar så det hade varit perfekt med träning måndagar, onsdagar och fredagar. Helt perfekt! :) Vi ska dit nu på fredag och se hur det känns.

Imorgon är det en föreläsning kl 9-12 och därefter ska jag hämta lilla söta underbara W på förskolan och ha en mysdag med henne :) :) Ska bli supermysigt :) Hon är så duktig och moster är sååå stolt över henne!!!

NU tackar jag nog för mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0