Sista augusti

Idag är det sista dagen på augusti år 2011. Har augusti varit en bra månad för er? Jag hoppas det :) Tiden går verkligen snabbt, det är redan september imorgon! Galet!

September blir en månad som fylls med massa kalas! Nu i helgen fyller mormor år så det blir det firande på söndag, om några veckor fyller Micaels pappa år så då blir det kalas där också, därefter fyller lilla söta underbara W och jag år (på samma dag!:)) vilket innebär två kalas där. Juli och september är två månader som är fullspäckade med födelsedagar för Micaels och min del. Känns som att alla fyller år just samtidigt. Konstigt det där.

Idag är det onsdag och jag har varit ledig från skolan. Jag började dagen med att sälja två böcker vilket innebär att jag numera är 450 kronor rikare :) Bra bra! Därefter var det telefonsamtal till olika mäklare som gällde. Jag ska sälja min lägenhet och har nu bokat in två möten med två olika mäklarfirmor som ska titta på den och värdera den. Vi får se hur det går. Lite läskigt att sälja sin första lägenhet, även om jag inte bott där på ett bra tag... Första lägenheten är alltid något speciellt. Och den kommer självklart att ha en speciell plats i mitt hjärta.
Idag har jag även tvättat. Och pluggat lite. Och tränat som vanligt. Kul pass idag. Och svettigt. Precis som vanligt alltså :)

Imorgon är det föreläsning och seminarium som gäller. Och en ny maträtt i lunchlådan :) Stekt kycklingfilé i bitar, bulgur, stekt zucchini och paprika och så blanda allt med creme fraiche med smak av vitlök och örter. Klart :) Och det blev faktiskt över förväntan! Lätt, gott och smidigt :) Imorgon kommer även lilla söta underbara W hit på eftermiddagen/kvällen och då ska vi mysa och busa som bara den :) Längtar!!!

Sov så gott nu hörrni. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0