Ordning och reda!

Jag har en ledig och skön måndag idag. Jag är ledig även imorgon :) Men jobbar igen på onsdag, torsdag och fredag. Därefter får jag se hur jag jobbar. Antingen blir det jobb eller så blir det ledigt.

Idag har jag städat bakom spisen, eftersom vår nya spis förhoppningsvis kommer imorgon :) Jag skrubbade och skrubbade må ni tro så nu är det jättefint :)
Dammsög även lägenheten vilket kändes bra!
Satte upp en spontantvätt så nu är andra maskinen igång där nere - skönt det också :)

Jag bokade precis bussbiljetterna till Oslo!!! Jag ska dit väldigt snart för att hälsa på min kompis som bor där :) Spännande och kuuuul!!!

Nu äter jag en gammal sallad från i fredags. Hoppas den fortfarande är bra...
Ska in till stan senare och träffa en kompis. Kuuul!

Ha en fin måndag mina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0