BAK (igen)


Jag är galen, men jag har blivit helt beroende av att baka. Vår ugn är såå himla bra så det går så smidigt numera att baka och det är underbart! Här ser ni en samlingsbild på bakverken :)

Och nu får ni inte tro att jag bara bakar och bakar och bakar i all oändlighet. Jag gör andra saker också. Som jobbar. Idag jobbade jag på en nattöppen förskola från 7.30-18.00. Ska dit imorgon igen.
Och igår hade jag en fullspäckad dag med endast roligheter! Kvällen avslutades med säsongens första kickboxningspass! Skitsvettigt!

Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vattnas i munnen...så fina kakor! Skippa lärarkarriären och öppna ett bageri!! :) Jag skulle bli din stammis!:)

2011-08-23 @ 22:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0