Andra gången för i år :)

Andra gången för i år för vad, tänker ni säkert nu. Eller? :) Jag hoppas det :)
Jo, ikväll var andra gången för i år som Micael och jag var ute och sprang :) Eller, Micael brukar springa då och då, men det är då ingen som har sett mig ute på en löprunda tidigare - det kan jag lova. Men nu är det andra gången alltså och det börjar kännas riktigt bra faktiskt. Jag märkte redan ikväll att jag orkade längre sträckor än sist vi sprang :) Kul när man ser förändringarna så fort :) Detta ska jag definitivt försöka göra till en vana. Då mitt Friskiskort gått ut och jag inte har pengar till ett nytt, får detta bli min träning. Tillsammans med Kickboxningen då såklart, som börjar igen i slutet av augusti :)
Det är så fint att springa här uppe i skogen också, det finns verkligen fina stigar att följa. Ibland springer man längs någon liten sjö, ibland har man bara massa träd runt sig. Det är mysigt. Och mina löparskor köpta i Thailand funkar riktigt bra :) De är sköna att springa i och ser faktiskt väldigt fina ut :) Enda negativa är att sist vi sprang fick jag skavsår på ena foten och idag blev det ännu värre... Men det läker säkert bra tills nästa gång vi beger oss ut. Hoppas jag :)


Dessa stövlar köpte jag på Freeport när vi var där förra veckan :) Fina va? Stövlar är bra att ha när man jobbar på förskola och är ute mycket :)


Här är en bild från kalaset i lördags :) Micael och W leker på den nya, fina altanen :)

Ha en skön kväll mina läsare :) Nu var det snart slut på min ledighet... imorgon blir det jobb igen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0