SUNday

Hej hopp!

Redan söndagkväll. Helgen har passerat. Och den har varit väldigt bra :) Lugn, rolig, trevlig och mysig.

Idag har mamma, syster och jag varit på Allum. Johanna fick köpt en hel del fina kläder :) Mamma likaså :) Jag köpte en söt topp samt mat. :) Jag försöker verkligen att inte spendera pengar eftersom jag behöver alla pengar till resan... men det är svårt ibland. Finns så mycket fina kläder nu, vårkläder och sommarkläder och det är svårt att inte köpa. Men man måste! :) Snart är vi i Thailand och det kommer bli helt underbart :) :) :)

Har ni några roliga planer för veckan? Det är ju redan snart påsk!!! Herregud vad tiden går FORT!

All skrivlust försvann precis nu... ledsen för det. Ta hand om er! Ha en mysig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0