Sommardag :)

Åh, sikken underbar dag det har varit! Den började med att vi åkte till mormor och umgicks med henne. Trevligt! Därefter åkte vi och mötte Johanna och lilla W som hade varit på vårdcentralen. W har tydligen fått något som heter höstblåsor (?) och detta innebär att hon har blåsor i munnen, på fötterna och händerna. Stackars liten! Jag hoppas verkligen hon frisknar till snart! Det gör ont i mostershjärtat när allt inte står rätt till med sötnosen...
Det hade förresten varit skottlossning precis där Johanna med familj bodde innan och hela området var avspärrat! Läskigt...
Efter mormorsbesöket åkte vi hem och bytte om, packade ner grillsaker och begav oss mot Röda Sten. Måste säga att det är enormt skönt med bil :) Lyxigt! Vi grillade i solnedgången ihop med ett gäng från Micaels träning och vi blev väl 15 personer tror jag. Väldigt lyckat och trevligt måste jag säga :) Helt perfekt grillkväll! Kändes verkligen som en sommarkväll - helt underbart!



På väg hem åkte vi förbi det polisavspärrade området eftersom Johannas bil stod parkerad där (hon kunde inte hämta den förut pga avspärrningen). Det visade sig att det inte längre var avspärrat så vi åkte och hämtade henne och körde henne till bilen så hon kunde köra hem den säkert :) Nu är vi hemma och jag sitter i soffan och har på teven i bakgrunden samtidigt som jag sitter och bloggar :) Dricker även en god kopp thé :) Perfekt avslutning på lördagen.

Imorgon blir det jobb så alltså ingen sovmorgon för min del. Tur med bil iallafall - går extremt mycket smidigare att ta sig till jobbet numera :) Efter jobbet vankas det påskfirande :) Hur firar ni påsk? Äter ni påskbuffét? Det gör vi :)

Nu ska jag snart sova. Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0