Påskhelgen

Jag bjuder på några bilder från påskhelgen som firades på landet:


Påskbrödet som är en klassiker varje påsk :) Brödet är, enligt mig, det absolut godaste på alla bufféer :)


En liten söt tjej som var väldigt intresserad av stenarna på uppfarten :)


Skapandet av sandlådan :) Här fylls det på med nyköpt fin sand.


Tadaa - sandlådan är klar :) En väldigt käck sandlåda där man kan sitta som på bänkar vid sidorna. Bänkarna blir sedan till ett lock så att man kan stänga sandlådan och slippa oönskade saker däri.


Vi hann även med en hel del avkoppling i mammas och pappas nya utemöbler :) Väldigt härliga att sitta i och snygga att se på :)


Micael fick även tid till att fiska lite :) Han njöt! Jag njöt mindre där jag satt på bryggan och blev uppäten av alla flygande saker. Jag är sjukligt rädd för allt har jag kommit på. Såg massor av spindlar på landet och jag mådde inte bra av dessa kryp. De gör så att jag blir hysteriskt rädd. Jobbigt! Kanske borde göra något åt denna rädsla/fobi för alla slags småkryp?

Idag är det måndag och röd dag. Soligt ute och jag ska snart bege mig ut. Lapa lite sol och därefter handla lite på Willys. Ikväll vankas det träning, antingen kickboxning eller på Sportlife. Vi är osäkra om det är någon träning idag. Tränaren sa förra veckan att han skulle komma idag men vi har samtidigt fått ett mail där det stod att all träning idag var inställd... Hmm.... svårt det där. Vem ska man lita på liksom? Vi går med andra ord dit och ser. Är det stängt går vi till Sportlife. Har ätit mycketmycketmycket gott under påskhelgen och det ska bli skönt att svettas bort lite :)

Hoppas ni haft en mysig påsk alla mina läsare! Ha det så skönt idag i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0