Ojojoj!

Jag var rätt så morgonpigg imorse när jag vaknade - skönt. Detta resulterade i att jag kom till skolan 7.40 istället för 8.00. Vi i basgruppen hade bestämt att vi skulle sitta och plugga i skolan hela dagen, från 8-16. Plugget gick bra. Kom en bra bit på min rapport, men det är fortfarande en hel del kvar tyvärr. Men det ska gå! Jag känner att jag har energi och kraft, dels från all träning men också från mitt VG från förra kursen. Det satt fint ska ni veta :)

Jag tänkte träna idag vid 17, men bestämde mig för att ta passet vid 16 istället eftersom jag hade fastnat i skrivandet flera timmar tidigare... Så klockan 16 var jag på Friskis och körde ett medelpass och detta gav mig så mycket energi att jag faktiskt körde nästa medelpass också :) Dubbelpass alltså och det var underbart skönt och jag gav verkligen allt! :) Kom hem för en stund sedan och då åt jag: keso, avocado, kokt ägg, serranoskinka och paprika. MYCKET gott måste jag säga :) Nu sitter jag framför teven och bara tar det lugnt. Ser på Semesterduellen för första gången och jag tycker det är ett ganska löjligt program.

Nej, jag har inget mer vettigt att skriva. Ni får ha en skön kväll!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0