En lång fredag





I veckan som varit har jag njutit av goda smoothies :)

Vi har även passat lilla söta underbara W från onsdag till torsdag och det var mysigt som bara den :) Lekte, busade, myste, var ute och lekte i lekparken och mycket mer :) MYSMYSMYS med världens bästa tjej!

Vi var på Liseberg i tisdags ihop med mamma och pappa. Egentligen skulle syster med familj också med, men lilla W hade feber så de fick stanna hemma tyvärr... Men på Liseberg åt vi gott på Hamnkrogen, åkte några trevliga saker och spelade litegrann :) Trevlig tisdagskväll!

Snart ska jag hem till mormor och umgås lite med henne. Ska bli trevligt :) Sen ikväll ska Micael och jag iväg och grilla med några kompisar. Kul :)

Imorgon blir det jobb och därefter påskfirande :)

Skönt väder nu! Sol, sol och sådär precis lagom varmt :)

Hoppas ni får en skön och lång långfredag :) Kram från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0