Rapporten är klar

Äntligen är min rapport klar!!! En sådan vånda när jag fick den i början av terminen! Jag förstod inte ett dugg vad den skulle innehålla! Oftast har man ändå en liten aning, men inte den här gången... Det var hemskt och jag fick nästan panik. Men men, nu är den gjord och ivägskickad :) Imorgon har vi ett litteraturseminarium. Ingen aning om vad det innebär, men det lär jag få reda på då. Det får bära eller brista som det heter.

Förra veckan från tisdag till torsdag sov jag över hos J, M och W. Det var verkligen supermysigt! Så himla himla underbart att vakna av att W kryper omkring på sängen och skrattar och busar och pruttar en i ansiktet och pussar en och ja, allt. Så himla mysigt! Hon förgyller verkligen allas våra liv. Och snart är hon ett år. Tiden verkligen bara rusar fram! Tack för att jag fick sova hos er och umgås med er så intensivt i några dagar! Underbara syster, svåger (?) och guddotter!

Tack för en supermysig lördagseftermidag mamma! Var underbart att få umgås med dig sådär, äta supersmarrig paj och bara ha mammamys :) Jag har saknat det!

Ja.. nu då? Jag kanske ska sova. Börjar bli lite trött. Ja.. så får det nog bli. Godnatt på er! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0