Andra rapporten klar och glömd

Redan onsdag kväll. Idag var det inlämning av rapporten samt diskussion ihop med seminariegruppen. Det gick bra och jag pratade en hel del faktiskt, sa kanske något vettigt :) Stolt över det!

Efter skolan gick jag återigen på stan en stund. Köpte det sista till W samt en bok till mig själv. Jag hade presentkort på Pocket&Bok i Lagerhaus så jag köpte en pocket :) Får se när jag får tid att läsa den dock... Till sommaren?

Jag mötte upp Micael på stan och tillsammans köpte vi lite mat på Hemköp och åkte sedan hem. Därefter har vi ätit och bara myst i soffan till massa olika teveprogram :) Idol, Master Chef, Berg flyttar in (underbart mysigt program) och Välkommen åter (ett nytt humorprogram...rätt kul!). Nu sitter jag här och dricker lite te. Grönt te med havtorn och gojibär blev det ikväll - MUMS.

Imorgon är det träning, plugg och Mary Kay som gäller :) Spännande dag :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0