Söndag

Idag är det söndag och jag är extremt trött just nu. En mycket bra helg, med både nytta och nöje. Jobb både lördag och söndag. Rätt lugnt på jobbet, ganska skönt. Och gissa om jag har världens bäste sambo! Han följde mig hela vägen till jobbet i lördags, bara för att jag var för rädd för att åka själv. Det kändes otroligt tryggt må ni tro.

Igår kväll var vi hemma hos en kär vän och hennes sambo och åt god mat :) Tacos och kladdkaka - MUMS! Gott vin, god mat och väldigt trevligt sällskap - med andra ord en perfekt lördagskväll! Tack för det:)

Idag efter jobbet gick jag hem till mamma där även Wilma var :) Vi myste, lekte och åt mat. Wilma är förkyld, stackars liten :( Hoppas hon blir frisk snart!!! Trots förkylning var hon, som alltid, underbart go och söt :)

Nu sitter vi här i soffan, sega och trötta. Ensam mamma söker var bra som vanligt, mysigt program det där :)

I veckan blir det rapportskrivning för hela slanten :( En sju sidor lång text ska in senast på torsdag och jag har knappt börjat. Borde kanske börja imorn?

Godnatt på er alla där ute. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0