Återigen i soffan...med foten högt

Av rubriken kanske några förstår vad jag har gjort. För er andra kan jag meddela att jag har gjort min antagligen sista nageltrångsoperation! Igår var jag hos läkaren, Citykirurgen, och gjorde Königs operation för andra gången. Så nu sitter jag mer eller mindre fast på soffan med foten i högläge. Tån gör ruskigt ont ibland, speciellt när jag har gått (läs: hoppat) till och från toan. Men Micael jobbar hemma idag så han pysslar om mig som bara den:) Det är väldigt skönt.

På grund av att jag ligger hemma missar jag mycket av min VFU (praktik). De dagar jag missar måste jag tyvärr ta igen någon annan gång. Jag hoppas verkligen att jag kan gå dit nästa vecka, åtminstone i slutet på veckan. Jag måste det för att hitta två situationer som jag kan skriva om i min examinationsuppgift. Annars får jag den hängande över mig också och det vill jag inte.

Annars, vad har hänt? Jag har blivit 23 vilket inte känns så mycket annorlunda från att vara 22. W har blivit ett år vilket känns spännande :) Hon lär sig mycket hela tiden och utvecklas och det är himla roligt och spännande att se :) Hon är allas vår lilla guldklimp! :)

Vilket tråkigt inlägg...är inte alls på blogghumör (vilket jag faktiskt trodde att jag var...).  Ledsen för det. Vi hörs en annan gång. Ta hand om er där ute i världen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej:Hänger du med på en joggingrunda om en timma,du kan ju hoppa runt på ett ben,vi syns.Kram älskar dig,sitt inte o jäs i soffan med godis o bullar inte bra ut o rör på dig,bra när du är nyopererad va??? Du får ge mig en smocka när vi träffas,vi har hälsat på världens bästa W,idag.Puss på dig.

2010-10-01 @ 18:28:43
Postat av: Syster

Krya på dig i foten! Vi ses snart gumman! Älskar dig! Puss Puss

2010-10-01 @ 22:42:25
URL: http://lofgrenjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0