Söndagsmys

            Några bilder från Oslotrippen :) Redan en vecka sedan vi kom hem - tiden verkligen bara rusar fram!!!

Idag är det söndag och helgen är snart slut. Jag har jobbat och det var rätt kul, men stressigt. Efter jobbet tog Micael och jag en skön långpromenad här i grönområdena. Mysigt :) Underbart väder idag tycker jag!

Just nu gör jag allt annat än det jag borde. Jag borde plugga, ska in med en text på tisdag och den måste vara klar imorgon då Micael ska skriva ut den på jobbet. Har jag börjat? Svar nej. Har jag läst ut boken? Svar nej. Trots två nej blir jag klar imorgon, det vet jag. Boken är nästan halvläst iallafall. :) Ingen lust för plugg alls...

Ikväll kommer ENSAM MAMMA SÖKER :) Söndagsmys blir det då, med te och clementiner :) Kanske ett äpple också? Ha en mysig kväll alla mina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0