Redan över?

Söndagen är redan här och med det är helgen snart över. Helgerna går alltid så himla fort, samtidigt som de går rätt långsamt.
I fredags jobbade jag på dagis, kul :) Därefter blev det en lugn fredagskväll för oss här hemma.
Igår var vi och tränade på gymmet vilket var underbart skönt :) Var evigheter sen jag tränade, men det kändes så himla bra! Ska träna imorgon också har jag tänkt.
Resten av gårdagen var rätt lugn. Vi handlade lite mat, lagade lite mat, myste, såg på teve, spelade spel och hade det allmänt lugnt och skönt. Var väldigt skönt att bara ta det lugnt ihop och umgås :) 
Idag är det fars dag och vi firade pappa lite hemma hos mormor. Vi åt kyckling och pasta och grönsaker vilket var supergott :) Lekte med W vilket var supermysigt :)  Hon utvecklas så himla mycket hela tiden, skitkul att se:)
Nu sitter jag i soffan med datorn i knät, snart blir det Ensam mamma söker :)

Hoppas ni har det bra. Kram till er :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kyckling är bland det godaste man kan äta. :P

2010-11-15 @ 23:02:19
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0