OSLO


På bilden syns Karl Johans gate samt slottet längst bort på bilden.

Hemma igen från OSLO :) Vi kom hem igår vid 17.30 och jag måste säga att vår helg har varit helt perfekt :)
En weekendtrip i Oslo innebär:

  • väldigt trevligt sällskap
  • god mat
  • DYR mat
  • fina sevärdheter
  • mycket regn
  • fint hotell
  • turistande

Ja, det där var väl lite grann vad vi hann med :) Oslo var en rörig stad till en början, men på lördagen insåg vi att den visst inte var det. Den var väldigt logisk och lättorienterad. Skönt! Det var väldigt skönt att komma iväg sådär en helg och bara se något nytt. KUL :) Oslo rekommenderas varmt av mig. Tack kära vän för en mycket härlig helg :)

Igår kväll när vi kom hem hann jag inte riktigt vara hemma en längre stund eftersom vi direkt skulle iväg till Majorna och gå på restaurang. Så jag kom hem, bytte om och fräschade upp mig för att därefter bli hämtade av Micaels mamma o Bosse och tillsammans åkte vi till Majorna för att fira M:s kusin som fyllde 22 år :) Vi gick till restaurang Bryggan och åt god mat och drack gott vin. Trevligt trevligt.
Söndagen avslutades i soffan till Ensam mamma söker (mitt favoritprogram) via tv3.se. Gulligt program :)

Idag är det måndag och jag har en fri dag från skolan. Jag har faktiskt 4 fria dagar den här veckan :) SKÖNT! Jag ska snart hem till mamma och äta soppa och mysa med henne. :) Imorgon och onsdag ska jag jobba, kul :) Sen är det skola på torsdag och läsdag på fredag. Vi börjar ny kurs på torsdag, den heter nånting med matte. Kan bli spännande. Vi får se:)

Hoppas ni får en bra måndag och en trevlig vecka! Kram från mig


Kommentarer
Postat av: Jeanette.

Tack själv för en jättehärlig resa! :) Var riktigt kul..och ja, du har helt rätt, det var rätt logiskt och lätt att hitta, till slut! :) Kram på dig!! :)

2010-11-01 @ 20:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0