Oj, vad trött jag blev nu...

Fredag idag. Massa snö. Massa massa!
Idag blev jag klar med min rapport. Egentligen blev jag det igår, men jag skickade in den idag. Känns skönt!
Jag firade genom att träffa Jeanette på stan :) Vi åt lunch på Café Kosmos; Köttbullar, potatismos, brunsås och lingonsylt :) GOTT! Därefter kollade vi i affärer, jag köpte faktiskt en mysig kofta och ett par svarta byxor. Är nöjd! :)
En god Chai Latte drack vi utomhus i kylan under tiden som vi promenade runt lite. Mysigt och rätt så juligt :) Tack för idag, alltid lika kul och trevligt och underbart att träffa dig :)

Nu är det fredag som sagt. Jag sitter här och funderar lite på vad man kan laga för mat ikväll... Tacos är ju alltid gott, men känns som att man äter det varje fredag...Kul med något nytt. Jag ska nog kika runt lite, i kokböcker, tidningar och på internet. Har ni några tips? Vad ska ni äta ikväll?

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0