Kycklinggryta

Idag är det torsdag. Snart är veckan över... TIDEN SPRINGER FRAM!

Idag unnade jag mig en lång sovmorgon...den blev längre än jag tänkt mig. Kom inte upp förrän klockan 10. Men men, det var skööönt :)
Jag har hunnit med att handla på Willys samt göra storkok av den goda kycklinggrytan med kardemumma, apelsin, sambal oelek och annat gott :) MUMS!
Jag tror även att jag faktiskt är klar med min rapport. Känns skönt. Otroligt skönt. Den har dock inte stressat upp mig så jättemycket, den var ju rätt kort. Men känslan att den hänger över en och att man alltid kan plugga mer än man gör - det är en jobbig känsla. För jag kan verkligen plugga mycket mer än vad jag faktiskt gör. Men vill man det, om man inte behöver? Nej, jag vill faktiskt inte det :)

Det är fortfarande snö i massor. Jag funderar på att träna ikväll. Jag smörjer in lite tigerbalsam (skitbra ju! Varför har jag inte provat det innan???) och ger järnet!

Ta hand om er. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0