Jul var det här


Välkommen hem till vår ljuva lya... :)


Julgardinerna är på sin plats i alla rum...


En snölykta är inte helt fel.


Juliga CULT-saker är ju en självklarhet!


Även på vårt stökiga kontor måste julen lysa igenom... Här i form av en söt snögubbe :)

Som ni ser har vi redan börjat julpynta... Ganska så mycket :) Gardinerna är uppe, lite juldekorationer är uppe och julmysigheten har infunnit sig. Nu saknas bara ytterligare juldekorationer lite här och var, pepparkakor, Lussebullar i mängder, GLÖGG i mängder, kanske ännu mer snö...?



Julen är snart här och vi är redo :)

Nu bör jag nog fortsätta med min rapport... Tyvärr är jag inte klar med den än :( Men blir nog idag/ikväll. Idag ska jag nämligen träffa Maria och hitta på roligheter :) KUL!
Ni får ha en fin dag i all snö :) KRAM

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ni har så julfint och mysigt! :) Fick riktig julkänsla av bilderna :)

2010-11-24 @ 19:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0