Jobb, mys och mörker





Bjuder på några bilder från Oslo :) På den sista bilden ser man slottet :) Vi bodde faktiskt väldigt väldigt nära slottet så man kan säga att vi bodde grannar :) Slottsparken var väldigt vacker och höstlig.


Idag har jag jobbat, 9.30-18.00. Ska jobba imorgon och på fredag också :) Kul! På torsdag börjar den nya kursen, så då kan jag ju inte jobba... Efter skolan på torsdag ska jag hem till en kompis och äta middag och bara ha det mysigt och trevligt. Det ser jag fram emot :) Sen är det helg och på söndag är det jobb som gäller. Ingen aning vad lördagen bjuder på... Kanske bio? Var en evighet sedan....

Ha en fin kväll hörrni! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0