Hej!!!

Måndag måndag måndag. Det blir alltid måndag till slut. Konstigt. :)
Jag sitter och skriver (eller snarare: borde skriva) på en rapport från intervjun jag hade i fredags på min VFU-skola. Jag har kommit en liiiiten bit iallafall, cirka en halv halv sida. Alltså en fjärdedel på en A4-sida. Vi ska inte lämna in den förrän om precis en vecka så jag tar det ganska lugnt. Fast, saken är den att vi ska även göra en gestaltning då (måndag den 29:e) så det hade varit skönt att få rapporten ur vägen så att säga. Men men. Den blir klar snart, det lovar jag. Bara det att det finns sååå mycket annat att göra som är såååå mycket roligare :)

I fredags åkte jag hem till W och M efter VFU-intervjun :) Det var väldigt mysigt. Vi lekte, åt god lunch och pratade och hade trevligt :) Alltid kul att komma och besöka er sådär :) Framåt eftermiddagen/kvällen kom både J och M till huset där vi befann oss och vi myste ännu mer :) Myspys! Tack för en mysig fredag :)

I lördags åkte W, J och jag hem till mormor där vi lekte och hade trevligt :) Jag stack dock iväg en stund för att träffa E på stan :) Var evigheter sedan jag träffade henne eftersom hon har blivit såpass internationell så att hon bor utomlands. Jag hälsade på henne i Skottland förra året, men efter det har vi nog inte setts... Om man bortser från i lördags alltså :) Vi fikade på Espresso House vilket var mysigt :) Tack för en mysig stund kära vän! :) Vi ses snart igen hoppas jag!
Efter fikan åkte jag tillbaka till mormor och W och J där vi åt lite middag. Mysigt mysigt mysigt :) Vi satt på golvet och hade det trevligt och lekte allihop. Tack för en härlig lördag :)

Igår åkte M, M, J och jag till ULLARED! I vår bil :) Hihi. Vi har bil nu ju, som ni kanske vet :) M körde dit, jag körde hem. Hem med full bil!! 10 kassar från Gekås blev det. 5 var. Herregud vad vi shoppade! Behövliga saker till hemmet, julklappar, julsaker till hemmet (gardiner, prydnadssaker, dörrmatta hihi...) samt lite annat smått och gott :) M köpte massa massa massa kläder också! Tröjor, byxor och jacka... :) Jättebra ju! Och så snygga också! Jag köpte inga kläder eftersom jag anser att jag inte behöver några. Jag har tillräckligt i min garderob och dessa bör användas först innan jag köper nytt. Smart va? :)
Lyckad dag på Ullared tycker jag! :)

Vet ni vad jag kom på?? Jag missade Ensam mamma söker igår kväll ju! Jag som aldrig missar det programmet... Får se det på internet antar jag. Bra att man kan göra det! :)

Igår kväll efter Ullared var vi helt slut, både M och jag. Vi körde på en lugn söndagskväll med saft och sällskapsspel :) UNO och ett nyinköpt: Goda grannar (tror jag det hette) blev det. Bra spel! :) Och bra avslutning på helgen!

Nu blir det Ensam mamma söker. Sen blir det plugg. Sen blir det fika med L på stan i eftermiddag :) Sen antar jag att det blir mer plugg...

Ha det gott kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0