Åååhhh

Varför är jag såååå otroligt förtjust i Lush's produkter????? Blir helt salig och lycklig när jag använder dem... Galet? JA. Tokigt? JA. Skoj? JA. Jobbigt? JA. Underbart? JA. Bra? JAAAAAAA!
Just nu har jag smörjt in mina läppar med Honey Trap Lip Balm- UNDERBART GOD!
Imorse när jag duschade använde jag balsam och duschtvål från Lush. Balsam - Veganese, Duschtvål - The olive branch. Superbra!!!! Kliar inte på min hud, som vissa andra tvålar brukar göra.
Deras handkräm Handy Gurugu är den bästa handkräm jag någonsin provat! Luktar otroligt gott, går in i händerna jättesnabbt och händerna blir sueprduperlena och fina :)
Och ja, jag har ju massor med andra produkter därifrån också.... :) Såklart ;)
Jag är nog lite kär i Lush... :)

                                     
Bilder lånade från www.lush.se 

Ha en trevlig kväll...... Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0