Wilmavaktsdags

Hej hej!

Torsdag idag - en fuktigt varm sådan! Åskan är i luften och kommer säkert vilken minut som helst med både blixtrar och regn i släptåg. Hade varit skönt att förfräscha upp allt igen och få lite ny luft :)

Idag var jag i skolan mellan 9-12. Hade världens mest sega föreläsning... Vi hann även med lite förberedelser inför vårt dataspelsgrupparbete. På måndag ska jag hem till Jeanette och spela dataspel och äta lunch :) Kommer bli toppenmysigt och kul! :) På måndag ska även vår VFU-uppgift in, både via mail och via pappersform... Jag planerar att skriva klart den idag helst, senast imorgon. I helgen varken hinner eller vill jag skriva den. Så alltså, deadline: IMORGON!

Igår var jag barnvakt åt Wilma :) :) :) Gick hur bra som helst - världens bästa bäbis är hon :) Vi lekte, läste lite, hon somnade i min famn (finns det något mysigare???), åt välling, tog en promenad, gungade och mystemystemyste!


Här är underbart söta Wilma när hon leker :)


Mumsigt med plastnyckel :)

Jag hade en underbar dag igår, som ni säkert förstår.

I helgen som kommer blir det jobb på lördag och efter det middag och eventuellt utgång ihop med Micael och ett gäng.
På söndag är det dags för musikal :) Scenskolans elever sätter upp en föreställning på Lorensbergsteatern :) Förra årets föreställning var en succé så vi hoppas på samma kvalitét i år :) Ska bli väldigt skoj!

Nu ska jag skriva vidare på min supertråkiga VFU-uppgift. Jag minns deadlinen: IMORGON!

Ha det gott i värmen. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0