Trött

Snart är tisdagen över för den här gången. Idag har varit en okej dag, rätt seg dock. Planen var att Jeanette och jag skulle luncha innan skolan som började klockan 13, men det sket sig. Anledningen var att jag "var tvungen" att gå till vårdcentralen igen på ett återbesök. Eller, jag ringde dit själv imorse eftersom min hosta blivit värre och att den vägrar ge med sig. Så alltså spenderade jag min förmiddag där, från klockan 10-12. Trevligt! (eller kanske inte). Doktorn kunde inte hitta något, men jag fick lite starkare grejer utskrivet. Ska börja ta både tabletter och näsdroppar ikväll så får vi se hur det går. Hoppas hostan försvinner snart!!! Vi får med andra ord ta lunchen en annan dag, Jeanette! :) Det ser jag fram emot! :)
Efter läkarbesöket var det dags för skola. Tråkig lektion mellan 13-16. Segt!
Sen hämtade jag ut mina grejer från apoteket. Där var det kö och jag fick vänta en evighet! :( Men men, nu har jag allt hemma vilket är skönt :)
Därefter mötte jag Micael och vi åkte hem tillsammans. Mysigt :) Väl hemma lagade vi mat, potatis- och purjolökssoppa. Gott :)
Nu sitter jag här framför datorn och borde egentligen skriva på min VFU-uppgift... Men jag har börjat iallafall - en halv sida har jag skrivit :) Alltid något :)

Imorgon ska jag vara barnvakt åt underbara Wilma :) Kommer bli supermysigt!!!!

Ta hand om er! Kraaaam


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Superkul att läsa din blogg!! :) Och, ja tisdagen var kanske inte jätterolig för dig, men jag tycker iaf att det var bra att du gick dit! Lunchen blir på måndag :D perfekt! Hoppas plugget går bra nu!:P Kraam!

2010-05-20 @ 13:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0