Nu är det helg.

Och jag är fortfarande sjuk... :( Börjar ärligt talat bli extremt trött på att jämt vara sjuk! Igår började halsen göra ont igen och det håller fortfarande i sig :( Ögonen är fortfarande kletiga och variga och vattniga... Och näsan är täppt som vanligt. Håhåjaja. Jag längtar till bättre tider. Till hälsans tider. Hur mår ni? Mår ni bra? Jag hoppas verkligen det!

Idag är det dock lördag och jag är hemma och kurerar mig. Skönt. Tänkte börja med min VFU-uppgift lite smått. Ska skriva 3 eller 4 sidor (kommer inte riktigt ihåg) om återberättandet av sagan och det efterföljande arbetet. Lika bra att sätta igång kanske... :P 

Jag sitter här och dricker te. Grönt te med havtorn och gojibär. MUMS! Snart ska jag vräka i mig clementiner. Nyttigt värre. Kanske ger teet och clementinerna mig ork och hälsa till att bli redo för jobbet imorgon!?!

Ta hand om er denna lördag, en något regnig sådan.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0